فقط واسه تو

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

من اینجا رو درست کردم واس تنهایامون نه واسه دیگرانی که میان نوشته هامو نمیخونن! اینجا رو درست کردم واس اشکامون! نه اشک چشای دیگران! اینجا ۴ دیواریه عشقمه! سندش بهعشقمه! مال عزیزمه!

ببینم بده ادم بیاد تنهاییاشو یه جا پیاده کنه؟ بده ادم بیاد اشکاشو جلو مردم بریزه پایین؟ نه بد نیست! اینطوریکه اینجور فکر میکنین نیست!!! جامعه ی ما اینجوری غلط فکر میکنه! نه چرا بده!؟

راستی اینم بدون من نه لیلیم نه مجنون! اونا ۲تا ادم بودن منم یه ادم دیگه! ادما هیچ وقت به هم شباهت ندارن! هیچ کس مث من نیس و من مث هیچ کس نیستم! من منم! تو تویی! لیلی لیلیه! و مجنون خودشه!

بازم میگم ۴ دیواری اختیاری! هرچی دلت بخواد مینویسم!

اونیم که باید اجازه ی ساخت اینجا رو بهم میداد داده!

اما باز ممنون!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 13 آذر 1389برچسب:,ساعت1:19توسط عاشق | |